Кількість
|
Вартість
|
||
|
Диференціал, що самоблокується підвищеного тертя Уаз 469 редукторний (військовий) міст СЕРЕДНИЙ ступінь блокування. Виробництво м. Тольятті, Val Racing. Купити в Харкові інтернет-магазині uazist.com.ua з доставкою по Україні.
Встановлюється в передній або задній редуктор мосту. середня бездоріжжя, автоспорт, початковий варіант 1-диф. в задній міст.
Рекомендований при щоденній експлуатації автомобіля УАЗ.Суттєво покращує прохідність та курсову стійкість автомобіля, особливо в зимових умовах. Покращує старт з місця та підйом у гору. Працюючи в автоматичному режимі, дозволяє максимально унеможливити пробуксовування коліс осі з диференціалом. М'який при включенні. Знижує ризик поломки деталей, що сполучаються при спрацьовуванні і при ударних навантаженнях, наприклад: Різке збільшення обертів під час проходження складних ділянок пересіченої місцевості, підйомів з перегином і т.п. При правильній експлуатації і після отримання навичок керування автомобілем по пересіченій місцевості, знижує ризик потрапляння в діагональне вивішування. При установці в задньому редукторі не істотно впливає на збільшення навантаження на кермо як з підсилювачем керма, так і без.
< strong>УВАГА! При установці в передній редуктор наявність підсилювача керма ОБОВ'ЯЗКОВО!
< strong>Підійде для технічного тюнінгу автомобілів:
Оптимальний, як економ варіант, при встановленні тільки в задній редуктор і експлуатації в змішаному режимі місто, середнє бездоріжжя, тверді ґрунтові дороги, путівець, сільські та польові дороги, гірські ділянки. в міських умовах;
- для автотуризму та подорожей на автомобілях;
< span>- для середнього бездоріжжя при встановленні 2-х диференціалів у два мости та хабів на передні колеса;
- аматорський автоспорт, початковий рівень;
- професійний автоспорт, передній редуктор.
ВАЖЛИВО!
Диференціали підвищеного тертя не працюють при 100% діагональному вивішуванні автомобіля, у зв'язку з тим, що вільно колесо, що обертається, має нульовий (незначний) коефіцієнт зчеплення з поверхнею і відповідно нульову силу тяги. Якщо у Вас часті випадки попадання в діагональне вивішування, особливо з зупинкою, при рушанні з місця, коли автомобіль перебувати у вивішеному стані рекомендується комплектувати повнопривідні автомобілі за схемою один самоблоки + примусове блокування, або як мінімум двома диференціалами, що самоблокуються.