Кількість
|
Вартість
|
||
|
Шкворень Уаз 452, 469 на комбінованому підшипнику (необмежений ресурс) міст Тімкен (громадянський), редукторний (військовий). Виробництво м.Ульянівськ, Autogur73. Купити в Харкові інтернет-магазині uazist.com.ua з доставкою по Україні. кулаку мосту Тімкен та редукторний (військовий) автомобілів УАЗ. Авторська розробка Autogur73.
Конструкція шкворня AUTOGUR73 повторює конструкцію шкворня старого зразка на бронзових втулках, але має ряд відмінностей і значних переваг:
- на відміну від шворня з/о, тертя ковзання замінено на тертя кочення, що веде до зниження опору обертання, виключаючи знос;
- кожен із підшипників сприймає своє навантаження. Осьове навантаження тримає завзятий роликовий підшипник No 9105, радіальне – голковий No 202614;
- точка сприйняття радіальних навантажень рознесена далі від центру кулі, що знижує значення навантажень, як мінімум на 25%;< /span>
- обойми підшипника (робочі поверхні, лінзи) є одним тілом, що виключає точкові навантаження, перекоси під час встановлення та експлуатації.
Заміна та встановлення:
Здійснюються без будь-якої додаткової обробки або спеціалізованого інструменту .
Можна задавати сильний натяг, без зростання зусилля на кермі та шкоди для підшипників, оскільки завзяті мають величезний запас за міцністю - 7 т!
Переваги:
1) Легке кермо;
2) Легке встановлення;
3) Величезний запас міцності;
4) Легке регулювання;
5) Немає необхідності контролю.
Шприцювання:
Шкворень не потребує шприцювання, см азка закладається на весь ресурс. Але, якщо ви підозрюєте, що у вузол потрапила вода або бруд і виникла потреба цієї процедури, це можливо.
У вузлі немає наскрізного отвору, що зроблено навмисно. При нашій конструкції мастило проходитиме, спершу, через зазори між голками маленького підшипника, а потім через зазори завзятого, тим самим гарантовано витісниться старе мастило і заміниться новим, саме в робочих місцях. А за наявності отвору, мастило вільно проходило б у порожнину кулі, і ця процедура не мала б сенсу. Єдине обмеження, потрібно мастило видавлювати повільно, щоб не зам'яти корпус голчастого підшипника, і мастила треба невелику кількість.